Pohodová letní výzva

pro těhotné ženy a ženy po porodu

Chcete se i přes léto udržovat fit a užít si ho bez bolesti?

Nemáte čas zajít si na lekci do studia a ráda byste si zacvičila doma, na zahradě, na dovolené?

Tak naskočte do letní výzvy! ;-)

Začínáme 7. srpna 2024 !!!

☀ Čekáte miminko a trápí vás bolesti zad, pánve nebo kyčlí? V letních měsících vám ještě k tomu všemu otékají nohy, hůře se vám dýchá a cítíte se unavená a bez energie?

☀ Nebo už jste maminkou a vaše záda trpí neustálým nošením a chováním? Chcete se se cítit více v kondici?

☀ Hledáte způsob, jak si během pár minut ulevit od bolestí z přetížení a cítit se ve svém těle mnohem lépe?

Pak je letní pohodová výzva přímo pro vás!

  • 3 týdny,
  • 3 x týdně nové video se cvičením v délce 10 minut
  • užitečné informace o fungování těla v těhotenství a po porodu
    proč vlastně cvičíme to, co cvičíme
  • moje podpora a motivace ve facebookové skupině
  • BONUS od výživové poradkyně
    jak se zdravě stravovat v těhotenství a podpořit hubnutí po porodu

Co můžete díky cvičení získat?

  • Lepší držení těla a pevnější core,
  • záda bez bolesti a funkční břišní svaly,
  • pružnější pánevní dno, které se při porodu snáze přizpůsobí průchodu miminka a po porodu se bude rychleji vracet do kondice,
  • uvolnění napětí, radost z pohybu a dočerpání energie.

I v létě se můžete snadno udržovat v kondici

Možná je pro vás obtížné najít si přes léto čas na cvičení a zajít si na lekci Pilates nobo jógy někde ve svém okolí. Nebo se vám v tom vedru ani nikam nechce a raději byste svůj čas trávila s rodinou. 

Rozumím tomu, taky jsem máma :-) Proto jsem výzvu vymyslela tak, aby vám:

  • zabrala co nejméně času - troufám si říct, že 10 minut si můžeme najít každá ;-)
  • umožnila zacvičit si, kdekoliv budete chtít - ať už doma v obýváku, venku na zahradě nebo třeba na dovolené

Pravidelnost je pro vaše tělo stěžejní! Proto 10 minut 3x týdně je důležitějších než hodina semtam za měsíc. :)

Navíc získáte daleko lepší výsledky, když budete cvičit kratší dobu, ale častěji. Když se rozhodnete začít běhat, také nevyrazíte rovnou na maraton. Začnete kratšími běhy a postupně přidáváte.

Tím, jak se zlepšujete, získáváte větší a větší chuť a zároveň návyk. A to je ono: baví vás to, dělá vám to dobře a stává se to vaší potřebou.

Na jaké cvičení se můžete ve výzvě těšit?

Propoujuji cviky z metody Pilates, jógy a různých typů zdravotního cvičení, při kterých je kladen důraz na správné držení těla, soustředěnost na pohyb, jeho plynulost, přesné provedení, ale i prožitek, který v našem těle vyvolává.

Do výzvy vybírám takové cviky, které respektují tělesné změny těhotných žen a žen po porodu a jsou v souladu s jejich potřebami.

Do cviků vás budu navádět co nejpřesněji a upozorním vás na možné chyby, kterých byste se měla vyvarovat.

A jaká témata na vás v lekcích čekají?

Chodidla jako základ

Nesou celé naše tělo, jejich stav ovlivňuje celý náš pohybový systém, přesto jim mnohdy nevěnujeme dostatečnou péči - obzvlášť v těhotenství a po porodu ji však potřebují.

Objev svůj iliopsoas

Bedrokyčlostehennímu svalu, který pomáhá stabilizovat střed těla, se říká také "sval duše". Jeho procvičování nás propojuje s přítomným okamžikem a vzbuzuje pocity blaha.

Uvolnění beder

Bederní páteř je velice namáhaným úsekem, obzvlášť v těhotenství a po porodu. V psychosomatice má velký význam, proto se říká, "že si toho příliš na svá bedra nakládáme".

Pánevní dno = tvůj domov

Pánev je centrem naší životní energie. Na rovině fyzické je důležité její postavení a pohyblivost. Síla svalů pánevního dna je v jeho pružnosti, kterou ale často vlivem těhotenství a porodu ztrácí.

Opečuj své tělesné jádro

Co je to vlastně ten core? Které svaly k němu patří a jak ho správně aktivovat (nejen) v těhotenství a po porodu? Jak zpevnit svůj střed a ukotvit se v něm?

Otevři hrudník, otevřeš své srdce

Pružný hrudník je důležitý pro správný dechový stereotyp. My ženy jej často máme ztuhlý a zavřený - nutí nás k tomu naše pohybové návyky při chování, nošení dětí nebo fyziologické změny v těhotenství.

Ruka jako opora

Stejně jako noha je nám i ruka oporou, napomáhá správnému postavení lopatky a páteře. Je také důležitým komunikačním prostředkem, a (nejen) proto si zaslouží naši pozornost. Nosí děti, píše na počítači, vaří, hladí, objímá, podává,...

S lehčí hlavou

Děláte si s něčím těžkou hlavu? A přitom je naše hlava těžká až dost. Krční páteř a šíje trpí často přetížením a předsunutým držením hlavy. Pojďme jí odlehčit :)

Dech a relaxace

Jak vlastně správně dýchat? A proč je to tak moc důležité? Ukážeme si několik typů dýchání a zrelaxujeme tělo i mysl. Léto volá po odpočinku, tak pojďme dočerpat tolik potřebnou energii.

Kdo vás výzvou provede?

Jmenuji se Michaela Malá a jsem certifikovaná lektorka Pilates.

Jsem také maminka dvou holčiček, proto je mi zkušenost mateřství velmi blízká a už od začátku se specializuji na cvičení s těhotnými ženami a ženami po porodu.  

Již 7 let se jako lektorka věnuju cvičení s maminkami v několika studiích a centrech. Vytvořila jsem desítky lekcí a online kurzů a vedu také individální online lekce. 

Absolvovala jsem řadu odborných kurzů a školení a nadále se v oblasti zdravého pohybu v těhotenství a po porodu vzdělávám a moc mě to baví. Nově jsem se stala také školitelkou budoucích lektorek Pilates.

Jak bude výzva probíhat?

  • Výzva bude probíhat v uzavřené facebookové skupině, odkaz na ni vám pošlu před začátkem. Při minulém běhu výzvy byla ve skupině skvělá energie a ženy si pochvalovaly vzájemnou motivaci ke cvičení :)
  • Po 3 týdny vždy v pondělí, ve středu a v pátek zveřejním ve fb skupině video se cvičením a praktickými radami k danému tématu. Tak, abyste mohly principy zdravého pohybu a držení těla aplikovat i ve vašem běžném denním režimu (při péči o děti a domácnost, při práci nebo při různých jiných aktivitách).
  • Facebooková skupina bude soukromá, uzavřená, takže se nemusíte zdráhat sdílet své dojmy ze cvičení nebo pokládat jakékoliv dotazy. Po dobu výzvy budete mít mou podporu: jsem připravená vám na ně odpovídat a budu se těšit.
  • Pokud vám během daného dne čas na cvičení nebo zhlédnutí videa nevyjde, nijak se tím netrapte. Budete si ho moci pustit i později. Všechna videa budete mít k dispozici po celou dobu výzvy. Nechci vás stresovat omezením na konkrétní den, ale byla bych ráda, abyste opravdu šly do akce a cvičily pravidelně, protože jedině tak na sobě pocítíte pozitivní účinky.
  • Kromě podložky na cvičení, ručníku, eventuálně polštářku na podložení nebudete potřebovat žádné pomůcky. Stačí vám mobil, na kterém si video přehrajete. Cvičit můžete opravdu kdekoliv a kdykoliv. :)

Co říkají na výzvu ženy, které se zúčastnily?

„Míšo, tys mě tou výzvou tak namotivovala, že já i po jejím skončení cvičím každý den! A ne jenom těch 10 minut, protáhla jsem si to na půlhodinku. Toník si zvykl a normálně mě nechá!“
Míša Brůnová
Všechny lekce jsou super, protože se krásně protahne všechno potřebné a důležité ❤️ lekce začínám opakovat, protože si o to tělo říká 😊
Zuzka R.
Vyzva mi prisla velice prijemna. Delka cviceni i moznost si jednotliva cviceni ruzne nakombinovat. Po cviceni jsem se vzdy citila lip. :) A moc dekuji za tvoje odpovedi a pomoc v komentarich.
Dáša Z.
Vyzva se mi libila moc, cvicila jsem s Vami jiz po nekolikate a vzdy se pote citim lepe 😊 skvely relax a fajn cas straveny sama se sebou. Dekuji za to 😊
Hanka M.

Pro koho je výzva vhodná?

  • Pro těhotné ženy a ženy (i dlouho) po porodu, které se chtějí cítit ve svém těle dobře. Které cítí potřebu se i přes léto udržovat v kondici, pečovat o své tělo alespoň pár minut týdně, protáhnout se, zpevnit, ale i uvolnit a dočerpat energii.
  • Výzva je vhodná pro těhotné ženy, jejichž těhotenství probíhá fyziologicky. Těhotným ženám v 1. trimestru, které před otěhotněním necvičily, se však doporučuje počkat se cvičením až po 13. týdnu nebo se poradit se svým lékařem.
  • Výzvu mohou cvičit i ženy po porodu, pokud mají za sebou šestinedělí zakončené lékařskou prohlídkou, jsou po zdravotní stránce v pořádku a netrpí žádnými disfunkcemi způsobenými porodem nebo těhotenstvím.
  • Výzva je určena především zdravým ženám jako prevence nejrůznějších potíží pohybového aparátu a součást zdravého životního stylu. Pokud máte nějaké zdravotní problémy nebo omezení, konzultujte svůj stav s odborníkem (lékařem nebo fyzioterapeutem).

Pokud si pořád nejste jistá, jestli je pro vás výzva vhodná, napište mi na misa(zavináč)mamapilates.cz.

Na ukázky lekcí se můžete podívat zde:

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

BONUSY k výzvě!!!

2 videa od poradkyně pro výživu&potraviny Moniky Vanderkové:

  • 1. pro těhulky: Co vlastně znamená zdravá strava v těhotenství? Na co se zaměřit a čemu se vyhnout?
  • 2. pro ženy po porodu: Jak podpořit hubnutí?
  • Jak využít kojení/nekojení k redukci váhy?

Kolik výzva stojí?

Cena 3týdenní výzvy je 390 Kč.

Možná si říkáte, proč platit za videa se cvičením, když jich je zdarma plný youtube? U zdarma dostupných videí si nikdy nemůžete být jistá kvalitou obsahu a riskujete, že si spíš ublížíte. Spousta videí se cvičením je pro těhotné ženy a ženy po porodu naprosto nevhodná, dokonce i když jsou jim určena. V mojí výzvě máte jistotu, že vás cvičením provede lektorka se 7letou praxí cvičení s maminkami a rozsáhlým knowhow získaným díky odborným kurzům a školením.

Navíc je to pro vás alespoň malý závazek výzvu skutečně dokončit. Často se totiž stává, že když se přihlásíme do nějakého programu zdarma, zapadne někde hluboko v e-mailové schránce a my do něj ani nenaskočíme.

Výzva mě obohatila o nové poznatky. Po každém cvičení jsem se cítila moc příjemně, protažená a uvolněná. Šla bych do podobné výzvy znovu!
Iva J.
Jsem nadsena! Skvele cviky, uzitecne informace! Vzhledem k nemoci jsem dohanela posledni tyden a moc ocenuji Prodlouzeni! Dekuji za vse, Jste skvela!!!
Jana S.

✔︎ 3 týdny

✔︎ 3x týdně videa se cvičením

✔︎ užitečné informace o těle v těhotenství a po porodu

✔︎ moje podpora ve fb skupině

✔︎ BONUS od výživové koučky

Pojďme si společně každý týden vyšetřit chvilku času, kdy se budeme věnovat samy sobě: protáhneme, zpevníme i uvolníme své tělo...

Zkoncentrujeme a zrelaxujeme svoji mysl....

A to vše v pohodovém letním tempu ;-)

Začínáme 7. 8. 2024!!!